Behandelde lesstof:
Panteleimon: Pantaleimon heeft moeite met rekenen en werkt niet door. In de les heeft hij alleen 1 opdracht gemaakt van klokkijken en voor de rest wilde hij niet doorwerken. Hij spreekt en begrijpt moeilijk Nederlands en begrijpt daardoor niet alles in 1 keer. Hij heeft extra aandacht nodig bij het maken van de opdrachten. Ik adviseer hem in te schrijven voor privéles om vooruitgang te kunnen boeken. In een klas met meerdere leerlingen is het moeilijker om hem extra aandacht te geven.
Issam: Issam heeft vandaag in de les niet veel gedaan, omdat hij snel wordt afgeleid door de mensen om hem heen. Hij heeft wel een aantal sommetjes gemaakt.
Rouane: Rouane heb ik vandaag geholpen met het maken van zijn huiswerk. Deze had hij thuis niet gemaakt, omdat hij het moeilijk vond. Aan het eind van de les begreep hij het wel.
Deniz: Deniz heeft zijn stencils vandaag niet meegenomen en daarom heeft hij sommetjes van het internet gemaakt. Vorige week had hij moeite met onder elkaar rekenen dus hebben we die herhaald. Graag wil ik dat hij zijn spullen voortaan niet vergeet.
Aleyna Gurel: Aleyna heeft goed doorgewerkt in de les. Ik heb haar gemaakte opgaven nagekeken en die ging ze dan weer verbeteren.
Huiswerk voor volgende week:
Het huiswerk staat in de stencil van Issam.